Jak zapisać się na 1000 Aniołów ?
Aby zapisać się na wydarzenie należy posiadać konto lub przejść proces rejestracji konta na elektronicznych zapisach. Następnie można przejść do zapisu na wydarzenie.
Instrukcję znajdziesz TUTAJ
Jak sprawdzić czy się zarejestrowałam/em
Wystarczy wejść na stronę
LINK
i znaleźć swoje nazwisko na liście – jeżeli go nie ma to znaczy że rejestracja nie doszła do skutku. Należy również sprawdzić w kolumnie do zapłaty czy płatność do rejestracji została wykonana. Jeżeli nie można jej dokonać klikając na przycisk kwoty
Jak pobrać numer startowy
Numer startowy możemy pobrać po jego wygenerowaniu (1-2 dni od momentu opłaconej rejestracji).
Numer pojawi się na stronie Listy uczestników w kolumnie Numer po lewej stronier od nazwiska.
Klikając na numer możemy go pobrać w formacie pdf.
Jeżeli chcemy przerobić to na wersję jpg (do Facebooka) możemy skorzystać z darmowego konwertera online na stronie Adoba
Wchodzimy na stronę – wciskamy wybierz plik i wybieramy pdf-a z pobranym numerem lub przeciągamy go na okno
Następnie nacikamy przycisk – Konwertuj na format jpg.
Plik gotowy do pobrania
Plik pobiera się w spakowanym formacie zip. Należy wypakować zdjęcie i można je już wykorzystać na FB.
Jak opłacić zarejestrowanego użytkownika online ?
Czasem podczas procesu rejestracji płatność nie dochodzi do skutku. Można ją powtórzyć na zarejestrowanym użytkowniku przechodząc na STRONĘ z listą uczestników
Na liście znajdujemy swoje nazwisko i w kolumnie do zapłaty klikamy na kwotę płatności.
Pokaże nam się okno gdzie możemy dokonać płatności online tpay.
Dla przelewów w EURO z zagranicy wybieramy w przelewach online – przelew SEPA.
NUMER STARTOWY - o co chodzi ?
Numer startowy to Twój NUMER ANIELSKI – nadawany raz dziennie automatycznie przez system po opłaceniu zapisu.
Listę numerów startowych możesz znaleźć na stronie wydarzenia na Elektronicznych Zapisach pod zakładką Lista uczestników
Z tej strony można pobrać swój numer startowy w kolumnie “Numer” przy swoim nazwisku.
Czy konto na Elektronicznych Zapisach jest wymagane do rejestracji na wydarzenie 1000 Aniołów ?
Tak, aby zapisać się na wydarzenie trzeba posiadać aktywne konto na Elektronicznych Zapisach. Istnieje jednak możliwość, że ktoś z Twoich znajomych, który ma już zarejestrowane konto może dopisać Ciebie na wydarzenie.
Dlaczego muszę wpisać miejsce wejścia do wody ?
W obecnych czasach pandemii musimy unikać większych zgromadzeń.
Podane miejsce wejścia do wody pozwoli nam oszacować liczbę uczestników i zasugerować konkretne miejsca wejść na plażę.
Czy mogę zapisać dodatkową osobę na wydarzenie na swoim koncie Elektronicznych Zapisów
Tak, istnieje możliwość zapisania dodatkowej osoby/osób na swoim koncie Elektronicznych Zapisów.
W tym celu przechodzimy do zakładki “Zapisz się” i tam mamy u góry niebieski przycisk – “Zapisz inną osobę”
DYSTANS inaczej PAKIET - co to jest ?
Pakiet to wpłata startowa, która jest wpłatą charytatywną i w CAŁOŚCI ZASILA KONTO FUNDACJI
Rejestracja obliguje do wyboru pakietu. Mamy do wyboru Pakiety Anielskie oraz Archanielskie. Pakiety Anielskie różnią się wyłącznie kwotą, którą zasilone zostanie konto Fundacji. Pakiety Archanielskie są pakietami rozszerzonymi.
Jak wpłacić większą kwotę na konto Fundacji Pomorze Dzieciom?
Jeżeli chcesz przelać większą kwotę możesz dokonać przelewu na konto z dopiskiem w tytule: AKCJA 1000 ANIOŁÓW
Hospicjum Pomorze Dzieciom
ul. Ugory 9
80-663 Gdańsk
Numer Konta: 33 1090 1098 0000 0001 2428 2268
Można również ustawić stałe zlecenie na zasilanie konta fundacji przez PayPal pod adresem
Inne sposoby płatności za pakiet
W przypadku możliwości płatności BLIK/ PRZELEW ONLINE Z POLSKIEGO BANKU/ PŁATNOŚCI Z ZAGRANICY – możemy dokonać opłaty również innymi wariantami.
OPCJE
1. S€PA – po rejestracji i przejściu do płatności Tpay – wybieramy opcję Przelew (online lub tradycyjny) – pojawią nam się banki, przelew tradycyjny oraz S€PA – to opcja płatnosci dla przlewów z zzagranicy.
2. PAY-PAL -po rejestracji na elektronicznezapisy.pl Wchodzimy na stronę pomorzedzieciom.pl tam na pierwszej stronie mamy opcje płatności – pomagaj co miesiąc. Wybieramy – przekaż darowiznę (NIE zaznaczamy opcji wpłat miesięcznych (make this a monthlu donation) – wpisujemy kwotę pakietu i dokonujemy płatnoći -w uwagach dopisujemy 1000 Aaniołów. WAŻNE – po opłaceniu wysyłacie skan/zrzut dokonanej płatności na aniol@morzeaniolow.pl – system nie weryfiukuje tych płatości automatycznie więc musimy je ręcznie wprowadzić.
3. KARTA KREDYTOWA – po rejestracji na elektronicznezapisy.pl Wchodzimy na stronę pomorzedzieciom.pl tam na pierwszej stronie mamy opcje płatności Pomóż jednorazowo. Wpisujemy kwotę pakietu w miejscu „wpisz kwotę” a następnie „POMAGAM”. Pojawi się pocje płatności kartą kredytową – w uwagach dopisz – 1000 Aniołów. WAŻNE – po opłaceniu wysyłacie skan/zrzut dokonanej płatności na aniol@morzeaniolow.pl – system nie weryfiukuje tych płatości automatycznie więc musimy je ręcznie wprowadzić.
4. Przelew z zagranicy na konto Hospicjum Pomorze Dzieciom.
Zarejestrowałam/em sie ale nie dokonałem opłaty. Czy mogę to zrobić później ?
Tak po rejestracji będziesz widoczna/y jako uczestnik nieopłacony. Aby dokonać opłaty należy
– wejść na wydarzenie 1000 Aniołów na elektronicznych zapisach.
– wybrać zakładkę Lista uczestników
– wybrać uczestników nieopłaconych
– znaleźć uczestnika zarejestrowanego ale nie opłaconego.
– nacisnąć na kwotę do zapłaty
– link automatycznie przekieruje Cie do płatności na Tpay.
Dla tych co nie ogarniają rejestracji 🙂 - EMAIL
Jeżeli przejście procedury rejestracyjnej jest dla Ciebie za trudne, możemy przeprowadzić ja za Ciebie. Jedynie co musisz zrobić to przesłać do nas na adres e-mail: aniol@morzeaniolow.pl
- Imię i Nazwisko
- Adres e-mail
- Gdzie wchodzisz do wody
- Adres do wysyłki pakietu
- Potwierdzenie przelewu na wybrany pakiet (22 |66 | 111 | 222 zł )
- Nazwę klubu – jeżeli chcesz
Opłaty można dokonać na stronie
www.pomorzedzieciom.pl
lub bezpośrednio na konto
33 1090 1098 0000 0001 2428 2268
Z DOPISKIEM 1000 ANIOŁÓW 20222
Nie mam maila aktywacyjnego po rejestracji konta na Elektronicznych Zapisach. Co teraz ?
E-mail aktywacyjny po rejestracji konta na elektronicznych zapisach powinien dotrzeć w ciągu paru minut. Jeżeli nie ma go w skrzynce pocztowej (koniecznie sprawdź SPAM) to istnieje możliwość rozwiązania tego problemu.
Instrukcja TUTAJ
KLUB - co tu wpisać ?
Klub jest polem w formularzu gdzie można (ale nie trzeba) wpisać Społeczność/ Grupę / Organizację / Klub w ramach którego bierze się udział w wydarzeniu.